так лишнє виганяє.
так лишнє виганяє.
Кентавр МБ1012ДЕ-8 . МКБ-70
Зайве вижине і перестане,при заміні зільєте старе та замітите його кількість стільки і зальєте і буде гуд.Сезон робіт начинається а у вас з фрезами непорядок,недобре це
Выгоняет - уровень большой. А старые книги это хорошо, они проверены временем.
Була потреба у мене в такій саджалці ,тобіш вухастик для нарізки рівчаків і дві пластини для загортання для рызаноїпрощої картоплі .
Справа така усе булоб добре ,якби я нормально зробив поворотний механізьм, якщо ще для рівчаків нормально, то для заготачів виявився той мій механізм заслабкий- скрутило його на першім-жеш рядку Ну і напевне від злості я надув свій пузо і щей відірвася мені гудзік на штанях І о так я взяв ту саджалку в одну руку ,штани в другу і пішов до дому ,приварив усе намертво
В принципі картоплю тего дня ми посадили, трохи я перевертав ту саджалку на пальцеві спочатку, а потім як набридло то загорнув ногами .
Рівці нарізались причудово .Грунтозачепи працюють .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
От я наткнувся на цю тему про ZUBR PS Q-74. В мене був ZUBR PS Q-70 (те саме, тільки з бензиновим 6-сильним двигуном). Наткнувся на пост про колеса в коротенько опишу історію убивання свого апарата. Придбаний був в 2009 році. В 2010 році для транспортних робіт почав встановлювати різину з Волинця на Москвичовських дисках. Також для роботи на городі встановлювався на коробку шків, приблизно вдвічі більший за рідний. Щоб мотоблок не буксував під гірку, то на передок додавав ще груз 15-20 кг. В результаті такого знущання в 2012році (серпень-вересень) при боронуванні 2-ма боронами щось хруснуло і апарат став серед поля. Двигун працює а блок не їде. Розбирання коробки показало: тріснув один з проміжних валів, розірвана на куски шестерня. Також на шестернях перемикання передач скаженна зношеність зубів, недовго до повного стирання. Запчастин нема навіть там, де купляв мотоблок.
Проміжний вал дуже простий, виточить навіть недосвідчений токар. Куски шестерні передавав друзями в інше місто на машбуд, там зробили якісну копію.
Реставрування коробки з пошуком (завжди негативним) і виготовленням запчастин заняло більш як півроку. Тепер ZUBR PS Q-70 більше стоїть, з осені 2012 року більше працює тяж (циклоп), а зубрик тільки іноді на легких роботах.
Тому коротенька рекомендація: НЕ перевантажуйте коробку, там доволі слабенька конструкція.
Kentavr 1080 D
Черкаська обл.
motoblok-zirka-sh-41-zubr-q-74
Син мого швагра купив собі такого "малюка" - PS Q-74. Правда "беушний" у досить задовільному стані, однак з певним "приколом" - не було "заспокоювача" ремнів. Через це зчеплення вело постійно і не піддавалося жодним регулюванням. Подивилися в інтернеті на фотки і зробили з підручних засобів (прут 10 мм) і як кажуть "попали в дірочку". Минулої суботи швагро попросив у мене косарку-роторку... Переробили кріплення до косарки з мого "деда" і встановили на "малюка", вчепили косарку. Встановили ремінь профілю "А" 950 (хоча може бути й 900-тий) і пішли косити. Ну що сказати?!. Слів нема!!! Буду переробляти косарку для "Кузьки". Однак не знаю, якого розміру треба виготовляти шківок. Може хтось підкаже?!.
Мототрактор "Zubr JR-Q78" ("John Deere Ambulance") @ "Протон МБ-80-Кузька"
На моїй енергіїї стоіть штатний шківок для косарки- розміром 110 мм ,двигун має максимальні оберти щось 2200. Мені хватало тих обертів. У Вашого кузьки двигун здаєтся без редуктора понижачого? і обертів там щось 3600 ? Так от і задачка Вам з третього класу
А так чисто на око по хлопськи, то не робіть більшого за 100 мм бо двигуну може бути важко, меньшого за 60 мм буде горіти .
І ще Миколо Миколайовичу добре оприділітся зі швидкістю свого кузьки, бо на косі Вам потрібно буде тримати високі оберти, чи не буде за швидко бігти кузька, бо я майже впевнений що Вам прийдется перевзути кузьму в другі шлапаки ,бо редуктор може покоси зтягувати. А ле якщо просто для малих ділянок і не дуже густої трави то піде і на штатних .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Добрый день . Столкнулся с проблемой которую не могу решыть. У меня мотоблок зубр ps-q74 уже 4 года и сейчас он начальник както не так работать. Не много дымит и вибрирует при малых оборотах. Думаю надо отрегулировать клапана ( это вроде знаю как) ,почистить или поменять,ть распылитель и выставить зажигания. И вот с зажиганием и проблема , как это сделать самому ?
Осьо Вам даю ссилку на канал https://www.youtube.com/channel/UCjB...pzIMP0k-RrMT3w
На цьому каналі можна багато чого дізнатись- навчитись усяким регуліровкам, можна впринципі познайомитись з дизелем Втому числі і про виставляння момента вприску .Там є відео про чистку-промивку якраз такоїж форсунки як на Вашому МБ .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Друзья. Заказал на свой зубрик новую форсунку ( 300 грн) , поставил и так понимаю что ее заводские настройки за велики для 4 летнего топливного насоса. Отверткой на слух можно подкорректировать форсунку ?
Кто-то может подсказать какой угол на маховике надо ставить для регулировки топливной на моторе 170f ?
Народ !!! Неужели никто не знает ?
Тихенько-спокійненько- щас буде Характеристики
Производитель Китай
Тип Одноцилиндровый вертикальный четырехтактный с активным воздушным охлаждением
Диаметр цилиндра 70 мм.
Ход поршня 70 мм.
Объем двигателя 196 куб .см.
Скорость вращения коленчатого вала 2600 об./мин.
Номинальная выходная мощность 2,94 кВт / 3,98 л. с.
Максимальная выходная мощность 3,23 кВт / 4,3 л. с.
Охлаждение Воздушное, крыльчатка
Система смазки Центробежное смазывание (распыление - разбрызгивание)
Старт двигателя Ручной, Z - образная рукоятка
Угол опережения впрыска топлива 20°~24° до верхней мертвой точки
Открывающее давление инжектора (МПа) 13,2+0,5
Степень сжатия 20,5~22
Расход топлива при номинальной выходной мощности (г/кВт⋅ч) ≤289,7
Потребление масла при номинальной выходной мощности (г/кВт⋅ч) ≤ 4,76
Вес 44 кг.
Направление вращения коленчатого вала (вид с торца маховика) Против часовой стрелки
Емкость бака для дизельного топлива 4,5 л
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Мабуть, точно тут Вам ніхто не скаже, який початковий кут впорскування палива потрібно виставляти на дизельному двигуні 170F.
Таке ж питання задавав по двигуну 178F - практики пишуть зустрічали налаштування кута - 18°...20°.
Див таблицю WEIMA 170F:
Може я не в темі, але ці цифри стосовно якого двигуна?
Проста арифметика:
- діаметр циліндра - 70мм
- хід поршня - 70 мм
- об'єм камери - 270 куб. см
Соціальні закладки