Нету ее у меня (( можете скинуть сылку? Я не могу что-то ее найти (((
Щось Ви вже там в тему двигуні накрутили
Вприск потрібно відрегулювати по мануалу ,нажаль у мене не зберігся після заміни віндовса .
Ніколи не регулюйте тиск форсунки на двигуні, якщо не хочете кожного року міняти поршневу, стенда не придурки придумали .
https://www.youtube.com/watch?v=EK80ag3NUhM Це відео притирки і регулювання форсунки ,з аналогічного двигуна .
От потім ПІСЛЯ насттойки вприску і форсунки якщо проблема не зникне то шукати поломку далі .
Може звяжітся з автором відео це дуже хороший спеціаліст по дизелях і не тільки Можливо він Вас проконсультує ну хочаб направить де шукати причини поломки .
УдачІ Вам ! Ще якщо відремонтуєте двигуна ,трошки опишіть що там сталось .
Все зразу якось поломатись не могло ви просто ще не знайшли причини тож не спішіть .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Тут можете найти інструкцію,я так думаю давно тули не заглядував:http://apkforum.com/showthread.php/4...80%D0%B0%D0%BC
Терпіння;Любов та Безкорисливість
[B]Зірка151:СадкоМ-900[/B]
Друзья , хочу поделится опытом . После замены колец ( старые были в ужасном состоянии) перестал полностью дыметь и хорошо набирать обороты . Но я очень тяжело нашол правдивую информацию по 170 мотору и напишу вдруг кому надо будет . И так, угол опережения зажигания не 18 а 20-21 градус !!! Давление форсунки 132 атм . И мотор прям ожил
Но есть и плохая новость , через сапун все равно кидает маслом , и проблема наверное самом механизме а не в поршневой . У кого такой ж мотор можете сказать или сфоткать как у вас сетка смфильтпом установлена на крышку ? Есть прокладка между крышкой и фильтром или плотно и без неё ?
http://apkforum.com/showthread.php/1...PS-Q-74/page19
На цій сторінці пост 378 там є фото мого мотоблока. Там побачити як я подовжив цей сапун підніс просто вставленою трубочкою .
Ящо не зрозумієте, як зробти подовження питайте. Хоча я вже в цій темі десь давав відповідь .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Спасибо , интересное решение ))) а это единственный способ избавится от проблемы ? Ведь до этого у меня 2 года такого небыло !может саму ту сетку не правильно установил или ещё что-то
Ну справа в тому ,що у мене двигун не плюєтся просто так, а тільки при наклона на ніс. Це найбільше проявляєтся при добре вже нагітому двигуні ,тому я зробив так .
За цю сіточку що Ви питаєте ,то відповім Вам завтра з фото , я уже сам не памятаю як там у мене воно все зібрано
.
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Хочу поделится опытом , удлинил сапун на 10 см и проблема почти полностью пропала ! Но хотелось бы полностью устранить проблему но и так в принцыпи терпимо
У меня полоса поломок ((( течёт масло с редуктора на месте где соединяется колесо . Кто-то может подсказать б там только сальник или подшипник надо менять ?
http://apkforum.com/showthread.php/1...0-%D0%94/page3
Тута почитайти
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Здравствуйте, уважаемые форумчане. Пару дней приобрел себе зубр 74, экземпляр видавший многое))) В комплекте только фрезы и роторная косилка. Бывший владелец говорит что нужно маленькие колеса чтобы нормально косил, иначе быстро ездит и плохо косит. Какой размер колес посоветуете, и где искать? И заклинен верхний рычаг коробки, это на первой передачи, утоплен, я так понимаю, кто то сталкивался с такой проблемой, колоть нужно? Масло все таки какое лучше лить, бывший владелец лил дизельное самое дешевле.
И еще, у меня есть жигулевские колеса, 4х98 разболтовка, как их приспособить для передвижения мб с места на место?
Щось не побачив я вчасно Ваших питань ,може вже і не актуально
але всеж. Це щодо запитання по редукторові http://apkforum.com/showthread.php/1...Р-3040-Д/page3 В цій темі є трошки фото розібраного редуктора і дещо описано що до ремонту .
Що до косарки. Мотоблок косить на рідних колесах чудово ,розмір коліс точно не памятаю 4 на 7 здаєтся .На 10-ках косить тільки не густу траву, трохи швидкість за велика .Тож щоб косити потрібно або малі рідні колеса , або збільшити шків на редукторові ,або майструвати ходозменьшувачі .Особисто вибрав для себе заміну щківа на редукторові на більший .
За мастило в двигун і в редуктор ,на форумі є тема, пошукайте, там почитаєте якими користуются вланики мотоблоків .
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Актуально завжди! Дякую за відповідь! Награвся я вже з цим зубриком))) При роботі швидко грівся, підрегулював клапана, трішки краще стало. Димить сильно, міняв насос нічого не помінялося, замовив форсунку, а ще немає кільця якогось там ущільнення форсунки, і в продажу теж не можу знайти, з чого його можна виготовити, я так розумію повинно воно бути там де форсунку в циліндр вставляється. Мастило в двигун взяв мг 10, до редуктора ще руки не дойшли)))
Димність двигуна, не насос створив .В насоса іньша задача ,а от форсунки все може бути .
За кільце не знаю. Форунку знімав але щось уваги не звертав ,чи є там які кільця, може в головці хібащо не знаю .
Цим мастилом промийти двигун ,порацюйти трошки і злийте , а залийте щось краще можна і мінералку .
Двигун повітряник ,тому нагріватся він добряче ,не знаю чи це мастило буде добрим охолоджувачем + пожене через сапун воно якесь дуже рідке коли нагріваєтся .Ну і в редуктор його можна влити ,я на такому зарас працюю ,воно хоть не пінеться на відміну від ТАТ-...
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Трошки модернізував свого мотоблока .
Добавив я йому ще одного шківа на редуктор, щоб зменьшити тошки швидкість на першій передачі .Шків мені подарував Микола Васильович зі своїм сусідом Вдячний Вам .
Швидкість пришлось зменьшити через те, що колеса рідні дуже малі мені не подобались .А на більших колесах то мотоблок трохи зашвидкий .
Ну таким чином у мене зявилась якби ще одна передача прада переключати її иожна лишень шляхом перестановки привідного ремня .
Тоєсть що я отримав. На більших колесах у мене швидкість получилась майже та сама що на рідних + маю ще одну повишену якби для транспорту .
Незручність в тому що прийдется собою возити два ременя ( одного чуть коротшого ) або щось мудрувати з натяжним роликом .
Але я і так задоволений, бо хоть трошки розширив можливості свого мотоблока .От-би ще двигуна чуть -хоть на одну конячку сильнішого. З косаркою на густій траві важко йому ,а косити я люблю cаме цим мотоблоком . Але на густих травах то буде тяж косити. Накінецьто вжем пристосував його до косарки .Добре що Іван допоміг мені ,шківа подарував і тохи розяснив з кріпленням того шківа .Вдячний Вань .
Якби не він, тоб напевне ще був в роздумах
Руський воєнний корабель -пішов нах@й .
Соціальні закладки