По щепленню, зрозумів, є в мене деталь, але вона короткувата, не достає до ременів, доварю та поставлю. Ремені різні на декілька мм, але поки нехай стоять - зносяться поставлю інші.
В мене шестигранник виходить з редуктору 26 мм (в темі читав, що у людей 23 мм???), сама труба під колеса шестигранна ззовні, ступиця колеса теж шестигранна (діаметр не міряв).
Поїхали далі.
Тепер прохання форумчан вносити критику, поради, зауваження по початку проведених робіт. Все стараюсь виготовляти з підручних матеріалів.
1. Маю б/у диски 12 радіусу від Тойоти, вони по центрам підходять до стокових ступиць Кентавра.
З двох коліс зробив грунтозацепи (диск + обрізаний кутик 35х35), по прикладу Tolyanych, вирізав сегменти, якщо буде необхідно виріжу всю середину. Буду пробувати дані гз, якщо не підійдуть будемо "тулити" якісь інші, більших робити не хочеться - нагрузка на редуктор. До грунтозацепів з торм. дисків ВАЗу зроблю довантажувачі на колеса (для збільшення ваги забетоную диски, зробивши отвори для кріплення до гз).
2. Інші 2 колеса попробую використовувати замість штатних 7-ми дюймових (були безкамерки, але від старості спускають, треба вкинути камери якщо підійдуть з 13-х коліс).
3. На перед знайшов груз, буду прилаштовувати, щоб знімався.
4. Виточив токар нового шкворня (рідний був 16 мм), отвір в сцепці 17 мм + добавив шайбу, щоб не було великого люфту (не знаю, чи потрібна, але нехай буде). Підкажіть це в мене такий зазор в рідній сцепці, чи у всіх.
Соціальні закладки