Звичайно вода краще охолоджує двигун ніж любий антифріз, але не принципово. Антифріз (тобто "те, що не замерза") гарний тим ,що нема ризику розмерзання охолоджуючої системи при мінусових температурах (доречі тосол - це назва різновиду антифрізу, який випускається з радянських часів). Щоб антифріз пошкоджував резину малоймовірно, але неякісний тосол раніше бував з підвищенною лужністю (щелочность) і міг спричиняти підвищену корозію алюмінию. Як зараз - не знаю. Якщо використовувати воду, то, в ідеалі, вона повинна бути дистильована. Можна використовувати і добре перекип"ячену і відстояну. Це для того, щоб на стінках системи охолодження не осідав накип, який знижує ефективність охолодження двигуна.
Заря SH 101МE Тигр
Щоб не платити гроші за дистильовану воду, можна використати самогонний апарат не за призначенням))) Тобто замість браги залити воду і отримаєте прекрасний дистилят...
Хоча я заливаю звичайну воду і не заморочуюсь тим (це не водяна сорочка двигунів, де дрібні канали і т.п., тут все грубо і при необхідності можна щіткою почистити... Соти в радіатора прямі і теж можна без проблем відчистити)... Але це моя думка, кожен вибирає своє... Також (я це використовую) можна збирати дощівку, чи талу воду - але слід відстояти, щоб всякий бруд осів...
Зубр JR-Q78E
Городенка
По поводу охлаждающей жидкости. Я растапливаю снег, чтоб быстрее было, отстаиваю, пропускаю через вату и использую в радиатор МБ.
Аврора 81Е, Садко М500, Cадко М400
В прошлім році працював на дощьовій воді. Восени зливши воду відкрив кран і пробку, так от недавно міняв кран на другий, коли зняв потекла спочатку якась ржава муляка (коли зливав з крана цього не було, мабуть іза маленького отвору) Питається звідкіля вона взялась, може що стояв цілу зиму без води?
Мир хижинам — война дворцам! Кентавр 1080D перед. в миник
Воду, какая бы она небыла нужно фильтровать. Ваш МБ стоял без воды но влага там присутствовала и радиатор внутри окислялся, а когда залили воду то ржавчина смылась водой и получилась грязь в радиаторе, нужно было на зиму залить антифриз, он предохранил бы от окисла соты радиатора. Ну это только моё мнение.
Аврора 81Е, Садко М500, Cадко М400
Вітаю всіх ! Почитав останні повідомлення і виникли два питання.
1. Що двигун не має водяної сорочки навколо ціліндра ? Вода тільки у радіаторі ?
2. Що соти радіатора виготовлені із заліза ? (Для мене це питання не актуальне бо в моему МБ нема радіатора, але цікаво знати).
Заря SH 101МE Тигр
Я до того, що щіткою водяну сорочку (раз вона є) чистити від накипу не дуже зручно. Але це тільки моя думка.
Останній раз редагувалося ded55; 28.03.2013 в 16:42.
Заря SH 101МE Тигр
хтось знає з чого радіатори в зубрах з новою коробкою
ЗУБР Q 78
А ще точніше, труби іржавіють (та й інші вироби з зализа), коли є повітря і хоч трошки води. В сухому повітрі залізо може і за сотні років не дуже заіржевіє. В трубах водопровідних і в системі охолодження завжди є пари води або конденсат, а от у воді, яка тече повітря тільки те, яке у ній розчинене. У гарячий воді його розчинено ще менше. Тому, наприклад, у заповненій водою системі опалення будинку (з котлом) труби можуть працювати не один рік і не дуже постраждають, а, коли на літо випустити воду, можуть недожити до нового опалювального сезону (особливо коли вони не нові). Теж саме відбувається і у системі охолодження двигуна.
Заря SH 101МE Тигр
Нарешті і я купив собі коника на 8 сил а то 2роки брав у тестя.З тещю домовились я роблю ремонт у них по всьому будинку а вона купляє зятю мотоблок.Отакі діла.
Останній раз редагувалося ded55; 29.03.2013 в 18:34.
Заря SH 101МE Тигр
Соединение нижней части и верхней части сделал с помощью трубы и куска вала. Так как нам нужно что бы колесо поворачивалось, то взял кусок толстостеной трубы которая подошла под вал на нижней части и к ней приварил кусок найденого вала под трубу на верхней части. Вот что получилось. Обратите внимание на шайбу между поворотными частями. Делал замеры с расчетом на эту шайбу. Шайба для более мягкого скольжения.
Зубр JR-Q78
Не мог себя не побалывать и не сделать что то для красоты. Верхняя гайка сделана из трубы такого же диаметра как и нижняя, но она более толстостеная, для нарезания резьбы. так что кажется что это все одно целое. Ну и теперь в собраном виде. Обратите внимание на то что колесо можно будет поднимать верх для передвижения с прицепом, либо вообще снять открутив всего один болт.
Зубр JR-Q78
Соціальні закладки