Сторінка 22 з 36 ПершаПерша ... 12202122232432 ... ОстанняОстання
Показане з 421 по 440 з 705

Тема: ZUBR JR-Q78

  1. #421
    Атаман
    Реєстрація
    10.06.2012
    Повідомлень
    8 058
    Цитата Повідомлення від Алекс Подивитися повідомлення
    За три роки, (не дивлячись "на происхождениє") не мав ніяких проблем, крім заміни паливного шланга.
    Цитата Повідомлення від Vladyka Подивитися повідомлення
    Шланг міняють усі
    Сьогодні тріснув і у мого.. біля штуцера ТНВД.. тріщина 0,5 см. Відкрутив штуцер, від'єднав шланг, протер, наклав "пов'язку" із трьох шарів ізострічки (ізолєнти як каже сусід) зібрав назад і фреза знову ожила. Вечірній огляд показав, що "все гут".

  2. Подякував за повідомлення: Юрій54


  3. #422
    Десятник Аватар для seroga78
    Реєстрація
    11.10.2013
    Адреса
    г.Хмельницкий
    Повідомлень
    13
    Добрый день! У меня збилось зажигание при нагрузке идёт сизый дым, подскажите в таком случае на топливном насосе одну прокладку добавить или наоборот одну забрать.Подскажите ещё, где находится метка МВТ на МБ Зубр JR-78Q .

  4. #423
    Сотник
    Реєстрація
    28.04.2013
    Адреса
    Рівненска обл.
    Повідомлень
    189
    Метка находиться под декоративной решеткой вентилятора на дюралевом корпусе. Бывает что залита краской. Вид метки -как легкий удар зубилом. Иногда бывает
    такая маленькая что можно не обратит внимания. Но она есть.
    ZUBR JQ-78R

  5. Подякував за повідомлення: seroga78


  6. #424
    Атаман Аватар для Юрій54
    Реєстрація
    11.08.2010
    Адреса
    Житомирська обл. 12700
    Повідомлень
    6 327
    Цитата Повідомлення від seroga78 Подивитися повідомлення
    У меня збилось зажигание при нагрузке идёт сизый дым,
    1) По чому Ви визначили що у Вас збилось?
    ") Викладаю фото,пригяньтесь там нічого не описується про якесь збиття.А просто інші причини.

    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: запалювання.png
Переглядів: 75
Розмір:	57,0 Кб
ID:	25555
    Терпіння;Любов та Безкорисливість
    [B]Зірка151:СадкоМ-900[/B]

  7. Подякував за повідомлення: seroga78


  8. #425
    Атаман Аватар для Алекс
    Реєстрація
    12.09.2010
    Адреса
    м. Рівне - Малинівка
    Повідомлень
    5 555
    Цитата Повідомлення від seroga78 Подивитися повідомлення
    У меня збилось зажигание при нагрузке идёт сизый дым,
    Я б так категорично не констатував. А може форсунка почала "лити"? Чи ще щось?
    ZUBR JR-Q78 ; КЕНТАВР МБ 40-2 Не бійся зробити крок в майбутнє... радій, що воно в тебе є і ти його твориш.

  9. Подякував за повідомлення: seroga78


  10. #426
    Десятник Аватар для чайка
    Реєстрація
    17.03.2013
    Адреса
    Тернопіль
    Повідомлень
    39
    добрий вечір форумчани,що може бути коли двигун набирає обороти і через деякий час збавляє,вроді передивсь все, дальше незнаю.

  11. #427
    Атаман Аватар для Алекс
    Реєстрація
    12.09.2010
    Адреса
    м. Рівне - Малинівка
    Повідомлень
    5 555
    Цитата Повідомлення від чайка Подивитися повідомлення
    добрий вечір форумчани,що може бути коли двигун набирає обороти і через деякий час збавляє,вроді передивсь все, дальше незнаю.
    Можливо ричажок газу ("монетка") не зажатий і самовільно відходить назад?
    ZUBR JR-Q78 ; КЕНТАВР МБ 40-2 Не бійся зробити крок в майбутнє... радій, що воно в тебе є і ти його твориш.

  12. #428
    Десятник Аватар для чайка
    Реєстрація
    17.03.2013
    Адреса
    Тернопіль
    Повідомлень
    39
    я так поняв тей що на рулю,то вроді ні іде туго ,а вот регулятор чи не може бути.

  13. #429
    Атаман
    Реєстрація
    14.01.2012
    Повідомлень
    4 014
    Цитата Повідомлення від чайка Подивитися повідомлення
    ,що може бути коли двигун набирає обороти і через деякий час збавляє,вроді передивсь все, дальше незнаю.
    Чайка, напишіть що означає "набирає обороти"-сам набирає, чи не держить виставлених, в роботі чи стоячи і т.д.. Так само розшифруйте "через деякий час збавляє", і саме що Ви передивилися. Хотів коротенько та навіть запитання моє вийшло більше ніж Ви написали про МБ.

  14. #430
    Старшина
    Реєстрація
    15.11.2010
    Повідомлень
    1 426
    Цитата Повідомлення від чайка Подивитися повідомлення
    добрий вечір форумчани,що може бути коли двигун набирає обороти і через деякий час збавляє
    огляньте кріплення двигуна, його рами до редуктора і самих ручок, може де шат є , і-за цього може "підгазовувати" в самий непідходящий момент.

  15. Подякував за повідомлення: Юрій54


  16. #431
    Десятник Аватар для чайка
    Реєстрація
    17.03.2013
    Адреса
    Тернопіль
    Повідомлень
    39
    Так правильно ви написали не держить виставлених оборотів і в роботі і стоячи,вибачти що нетак пояснив бо незнав як,я коли іду чи щось роблю зразу робить наромально,потом начинають підніматись оберте, черезхвилин 1-2 начинають падати ітак зпару раз,а потім іде добре,десь за15-20 хв та сама історія.Мені такого продали но я зразу не чув такого нічого.А потом я почув щось нетак,тоді я зразу повіз там де купив прийшов мастер завів дав повний газ на 30 хв,прийшов заглушив ікаже що ви хочити і я став як дурак .Після того привіз до дому то саме.А коли гарантія вже вийшла то він каже що то може бути насос або регулятор .Асаме що я дивився то клапани форсунку все добре на щот воздуху вроді немає,мотор затягнутий ,ну більше незнаю.

  17. #432
    Атаман Аватар для Юрій54
    Реєстрація
    11.08.2010
    Адреса
    Житомирська обл. 12700
    Повідомлень
    6 327
    Цитата Повідомлення від чайка Подивитися повідомлення
    ну більше незнаю.
    Найперше зверніть увагу на пост п.keman,а уже згодом все виясниться:

    Цитата Повідомлення від keman Подивитися повідомлення
    огляньте кріплення двигуна, його рами до редуктора і самих ручок, може де шат є , і-за цього може "підгазовувати" в самий непідходящий момент.
    Терпіння;Любов та Безкорисливість
    [B]Зірка151:СадкоМ-900[/B]

  18. #433
    Старшина Аватар для Nikolya
    Реєстрація
    25.08.2010
    Адреса
    м. Хмельницький
    Повідомлень
    680
    Так буває коли підсмоктує повітря у паливну систему. Прослідкуйте чи немає бульбашок у паливному шлангу від бака до насоса під час роботи двигуна.
    http://apkforum.com/image.php?type=sigpic&userid=34&dateline=128388450  8




    Не бійтесь робити те, що ніколи не робили! Адже ковчег будував аматор, а Титанік - фахівці!

    Иногда полезно помолчать, чтобы тебя услышали. И исчезнуть, чтобы тебя заметили.

  19. Подякував за повідомлення: Юрій54


  20. #434
    Десятник Аватар для seroga78
    Реєстрація
    11.10.2013
    Адреса
    г.Хмельницкий
    Повідомлень
    13
    Добрый вечер! Подскажите есть разница в металлической топливной трубке что идёт от топливного насоса до форсунки, от восьмёрки и от десятки л.с.

  21. #435
    Сотник Аватар для radionuklid
    Реєстрація
    27.03.2013
    Адреса
    Чернігів
    Повідомлень
    132
    Цитата Повідомлення від чайка Подивитися повідомлення
    не держить виставлених оборотів і в роботі і стоячи
    в мене паливний кран був в положенні "закрито" а МБ працював із такими ж симптомами
    Кентавр 11 к.с.

  22. #436
    Десятник
    Реєстрація
    14.08.2011
    Адреса
    Мариуполь
    Повідомлень
    24
    Добрый вечер! Купил мотоблок, обкатал. Начал на форуме читать о нем. И чем дальше, тем больше сомневаюсь, что это за зверь мой мотоблок. То, что Зубры, Авроры, Добрыни похожи, а возможно одинаковые я уже понял. На моем наклейка ЗубрВкладення 26084.
    На табличке написано Мотоблок Зубр JR-Q78E. Насколько я понимаю буква Е обозначает, что он с аккумулятором и стартером. Но я брал без этого всего, потому что такой дешевле был. На нем вот такая табличка:Вкладення 26085. Я читал недавно в интернете, что не на подделке должен быть на баке с правой стороны металлический стикер с надписью "Зубр". У меня его нет. Написано на табличке 8.л.с., а в паспорте мощность 4,41 или 5,15 кВт в зависимости от модели двигателя. Я перевожу кВт в л.с. Получается 4,41*1,36=5,44 л.с или 5,15*1,36= 6,8л.с, но никак не обещанных 8. На корпусе редуктора отлиты 2 буквы:Вкладення 26086. Вот такой двигатель:
    Вкладення 26087
    А еще на редукторе с правой стороны нет выхода вала отбора мощности, какой я видел на видео у некоторых форумчан. Помогите разобраться пожалуйста. Все совсем так плохо, как я думаю?

    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 258.jpg
Переглядів: 116
Розмір:	243,4 Кб
ID:	26088
    Останній раз редагувалося Kocevnic; 16.11.2013 в 22:14.

  23. #437
    Атаман Аватар для Володимир 59
    Реєстрація
    24.05.2012
    Адреса
    Хмельницька обл с.Цвітоха на Славутчині
    Повідомлень
    4 725
    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    Помогите разобраться пожалуйста
    Немає Ваших фото, щось не так зробили
    ZU-15 (Зубр 105)
    Боже великий, єдиний,
    Нам Україну храни,
    Волі і світу промінням
    Ти її осіни.

  24. #438
    Десятник
    Реєстрація
    14.08.2011
    Адреса
    Мариуполь
    Повідомлень
    24
    Добрый вечер! Купил мотоблок, обкатал. Начал на форуме читать о нем. И чем дальше, тем больше сомневаюсь, что это за зверь мой мотоблок. То, что Зубры, Авроры, Добрыни похожи, а возможно одинаковые я уже понял. На моем наклейка Зубр

    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 260.jpg
Переглядів: 40
Розмір:	149,1 Кб
ID:	26089.

    На табличке написано Мотоблок Зубр JR-Q78E. Насколько я понимаю буква Е обозначает, что он с аккумулятором и стартером. Но я брал без этого всего, потому что такой дешевле был. На нем вот такая табличка:
    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 261.jpg
Переглядів: 65
Розмір:	201,4 Кб
ID:	26090

    Я читал недавно в интернете, что не на подделке должен быть на баке с правой стороны металлический стикер с надписью "Зубр".

    У меня его нет. Написано на табличке 8.л.с., а в паспорте мощность 4,41 или 5,15 кВт в зависимости от модели двигателя. Я перевожу кВт в л.с. Получается 4,41*1,36=5,44 л.с или 5,15*1,36= 6,8л.с, но никак не обещанных 8 на табличке. На корпусе редуктора отлиты 2 буквы:

    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 259.jpg
Переглядів: 62
Розмір:	253,2 Кб
ID:	26091

    Вот такой двигатель:
    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 267.jpg
Переглядів: 91
Розмір:	236,3 Кб
ID:	26092
    А еще на редукторе с правой стороны нет выхода вала отбора мощности, какой я видел на видео у некоторых форумчан
    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: апро 258.jpg
Переглядів: 60
Розмір:	243,4 Кб
ID:	26093
    . Помогите разобраться пожалуйста. Все совсем так плохо, как я думаю или это частое явление в китайских мотоблоках?
    Останній раз редагувалося Kocevnic; 17.11.2013 в 00:43.

  25. #439
    Десятник
    Реєстрація
    14.08.2011
    Адреса
    Мариуполь
    Повідомлень
    24
    Это тоже он

    Натисніть на зображення для збільшення
Назва: вид сбоку.jpg
Переглядів: 89
Розмір:	250,3 Кб
ID:	26094 Натисніть на зображення для збільшення
Назва: вид слева.jpg
Переглядів: 83
Розмір:	244,2 Кб
ID:	26095

  26. #440
    Старшина Аватар для Chizhik75
    Реєстрація
    02.01.2012
    Адреса
    Житомирская обл.,Радомышльский р-н.
    Повідомлень
    575
    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    наклейка Зубр Нажмите на изображение для увеличения Название: апро 260.jpg Просмотров: 0 Размер: 149,1 Кб ID: 26089
    У меня такая-же

    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    Я читал недавно в интернете, что не на подделке должен быть на баке с правой стороны металлический стикер с надписью "Зубр"
    нет у меня такого стикера-и тем ни менее Подделкой очень даже доволен

    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    А еще на редукторе с правой стороны нет выхода вала отбора мощности, какой я видел на видео у некоторых форумчан
    Так называемая КПП старого образца.Такая-же.
    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    Вот такой двигатель:
    А вот движок у меня немного другой-более вытянута крышка и заливная горловина масла справа от заводной ручки.

    Цитата Повідомлення від Kocevnic Подивитися повідомлення
    Написано на табличке 8.л.с., а в паспорте мощность 4,41 или 5,15 кВт в зависимости от модели двигателя
    Посмотрите что отлито на движке со стороны маховика(в районе натяжного ролика) или в районе головки(крышки клапанов)
    ZUBR-78

Сторінка 22 з 36 ПершаПерша ... 12202122232432 ... ОстанняОстання

Соціальні закладки

Соціальні закладки

Ваші права

  • Ви не можете створювати нові теми
  • Ви не можете відповідати в темах
  • Ви не можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •