Магниты можно сковырнуть с б/у винчестера ,они хоть и не высокотемпературные, а работают .Сам винчестер больше трех-четырех лет не работает,диски коробятся ,битые сектора,зависает комп,вот и повод апгрейда
Магниты можно сковырнуть с б/у винчестера ,они хоть и не высокотемпературные, а работают .Сам винчестер больше трех-четырех лет не работает,диски коробятся ,битые сектора,зависает комп,вот и повод апгрейда
В инструкции по эксплуатации нет информации о том, как переключать передачи. Привезли мне мотоблок под вечер, завели, заглушили и уехали. Прошу оказать помощь в данном вопросе. А то собираюсь в скором времени начать обкатку мотоблока и можно сразу же наломать дров.
Де можна подивитись інструкцію по експлуатацііі,
ZUBR JR-Q12E:
Ничего сложного нет - при переключении передачи с низшей на высшую (например: с 4 на 5) нужно немного поддавать газу, при переключении с высокой на низкую (с 6 на 5) наоборот, газ нужно скидывать. Да, кстати, каждый раз при переключении не забывайте выжимать рычаг сцепления иначе возможен плохой исход. Примерно так написано в инструкции.
Зубр JR-Q79 Е
В разделе инструкции к мотоблокам есть набор инструкций
Тут я с Вами немного не соглашусь. Перед переключением на высшую нужно разогнать МБ увеличивая обороты,но перед самим переключением обороты снизить до норм.А вот когда с 6 на 5-газ скидаем для того чтоб МБ притормозил, а вот непосредственно перед переключеним как раз добавить газку.
Сцепление -на себя-резко
от себя-плавно.
ZUBR-78
После фрезеровки первых 30- ти соток "повылазили " следующие косяки : лопнула чугунная проставка между мотором и рамой, видимо не выдержала 160кг мотора, а проставка с виду как и на более легких мотоблоках. Решил ну и фиг с ней, запердолил из профиля 50 на 70 толщина стенки 4мм и мотор поднял на 40мм, теперь он выше рамы и больше простора для соосной центровки шкивов поработал- никакой разницы от смещения центра тяжести. Попробовал ремни 1650 -пустая затея не стают, для тех кто подумывал о том же -1700 край. Еще проблема щуп, уже второй ,резьба 28 шаг 2 в нашем миллионном городе нет ни лерки, ни метчика .Проготовил 30 шаг 1,5 перережу при замене масла, вспомню вторую профессию расточник горизонтально-расточного станка 4-го разряда в цехе изготовления станков на экспорт когда-то и мы что-то могли, пока не пришли нынешние и все про...ли.
ZUBR JR-Q12E
После 30 часовой работы мотоблока на тяжелых грунтах (пахота) поотручивалось все что может открутится. Нужно делать осмотр мотоблока через час на тяжелых грунтах
.Христос Воскрес.На моему МБ ФРЕЗА змiщена на декiлька см.вправо.Це так увсiх? Чи небуде це заважати нормальнiй роботi? Дякую! Збалансував МБ зременями 1750.Дуже легко стало з ним боротись.
Сьогодні з братом обкатували свого Зубра… До самого мотоблока питань не виникло, залили воду дистильовану майже до верху, залили соляру, масло перевірили - норма… Завели, працює Зубрик добре (навіть світло горить і генератор підзарядку дає…), трохи мастило полилось з трубки (з переду мотоблока), мабуть тому що він був трохи нахилений вперед (короче, лишнє тому й потекло), а от до грунтофрези з адаптером виникли питання: 1) Без інструкції зібрали фрезу, ніби то лишніх деталей не залишилось (якщо не вважати ножі та болти з гайками якими вони кріпляться, бо обкатувати вирішили без ножів, щоб ненароком не зачепити ними десь об перешкоду…), 2) Залили у редуктор фрези 1,5 л мастила ТАД 17, якраз нормально, 3) Вирізали прокладку з картону бо та що була, повністю приклеїлась до стінок і при зніманні кришки порвалась, 4) Важко було приєднати фрезу до мотоблока – чугунні стінки редуктора фрези товщі ніж у кришці яку зняли з мотоблока і тому коли наділи на шпильки, то виявилось що гайки не повністю закриють різьбу шпильок (з верху) і закороткі болти (внизу), тому ставили без граверів, більше того важко було закручувати ліву верхню гайку – потрібно було спилювати чугун редуктора, який мішав вставити ключ «головку» на гайку (закручували рожковим і теж не зручно було), ніби то нормально прикріпили – мастило з редуктора не капало…, 5) Адаптер-сидіння, ось де виникло багато питань і недоліків… сидіння неможливо так закріпити, щоб воно було стаціонарним і не «крутилось» під оператором…, колесо заслабке і таке враження, що має злетіти або зламатись ну дуже воно ненадійне (ніби то коли брат їхав, то там була явна «вісімка», хоча прикручували добре), колесом кермувати важко і страшно бо при повороті ніжки-підставки впираються в захисну кришку фрези, 6) На фрезі-адаптері все відкручується буквально через 100 метрів руху і тому часто потрібно піджимати всі болти і гайки (одним словом, потрібно возити в рюкзаку з собою ключі), особливо розкручується там де кріпиться адаптер до фрези - одним болтиком(!!!)… Отже, коли будемо фрезерувати, то без адаптера (і відповідно без сидіння бо відвалиться, а оператору, який упаде з такого сидіння, буде важко наздоганяти і зупиняти потужного Зубрика), а так помаленьку обкатувати можна… А ще, ножі фрези якісь «глиняні», думаю довго не витримають, прийдеться мабуть ковані десь шукати, побачимо… Цікаво як мотоблок проявить себе в роботі (а особливо плуг, який йшов в комплекті)… !?
добрый день, скажите пожалуйста где на двигателе ZUBR JR-Q12E можно увидеть его марку ? Никак не могу найти.
Шановний "Вахаа"! Розкажіть, будь-ласка, про ефект від цієї пружини! Колись і я про подібне думав, але...
Мототрактор "Zubr JR-Q78" ("John Deere Ambulance") @ "Протон МБ-80-Кузька"
Соціальні закладки